Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jammasters Administrator
|
Wysłany:
Czw 16:33, 09 Sie 2007 |
|
|
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 2695 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szymbark
|
UWAGA !!! koniecznie przeczytaj !!!
I. OGÓLNE
1. Korzystanie z forum oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
2. Jeśli nie zgadzasz się z regulaminem, nie zakładaj konta (lub poproś o jego usunięcie)
3. Zmiany w regulaminie będą ogłaszane za pomocą ogłoszeń
4. Regulamin może być zmieniany tylko przez administratora.
II. WIADOMOŚCI i WĄTKI
1. Wiadomości wyrażają poglądy autora. Nikt poza nim, w tym
administratorzy i moderatorzy, nie ponosi odpowiedzialności za treść
wiadomości na forum.
2. Wiadomości naruszające przepisy obowiązującego prawa będą usuwane.
3. Wiadomości obrażające innych użytkowników mogą zostać usunięte.
4. Temat wątku powinien oddawać jego treść. W przeciwnym razie może on
zostać zmieniony, usunięty lub przeniesiony.
5. Wątki niezgodne z tematyką danego działu (NTG) będą przenoszone
lub usuwane.
6. Wątki oraz wiadomości zdublowane będą usuwane lub łączone.
7. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen.
8. Zwalczane będą wszelkie przejawy "nabijania postów".
9. Nie wolno wysyłać wiadomości:
a) aby zwrócić komuś uwagę, że złamał regulamin;
b) aby zwrócić komuś uwagę na błędy ortograficzne;
c) rodzaju "wyślij mi na mój mail ...".
W tym celu należy użyć prywatnych wiadomości.
10. Nie wolno zamieszczać wiadomości o charakterze spamu lub reklam.
11. Wątek, który zacznie odbiegać od tematu, może zostać zablokowany.
12. Wiadomość powinna być napisana poprawnym językiem. Nikt nie będzie
czepiał się błędów ortograficznych, ale wiadomość musi pozostać
zrozumiała. W skrajnych przypadkach analfabetyzmu post może zostać
usunięty.
13. Użytkownik nie ma prawa, pociągać innego do jakiejkolwiek odpowiedzialności za umieszczony na tym forum post.
III. UŻYTKOWNIK
1. Nie wolno posiadać więcej, niż jednego konta pod rygorem usunięcia
wszystkich z nich.
2. Nie wolno posiadać tego samego avatara co administrator lub
moderator, z wyjątkiem avatara symbolizującego przynależność do
pewnej grupy użytkowników oraz avatarów wbudowanych.
3. Nie ma możliwości zmiany nazwy użytkownika.
4. Użytkownik musi mieć aktywny adres e-mail ustawiony w profilu pod
rygorem usunięcia konta.
5. Użytkownik, w razie potrzeby, kontaktuje się najpierw z
moderatorem. Jeśli to nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, ma prawo
skontaktować się z administratorem.
6. Podpis użytkownika podlega takim samym ograniczeniom treści co jego
wiadomości z wyjątkiem pkt 12 rozdziału II, z zastrzeżeniem, że:
a) podpis nie powinien zajmować nieproporcjonalnie dużo miejsca na ekranie,
b) niedozwolone są agresywne animacje męczące wzrok innych użytkowników
oraz zajmujące nadmiernie zasoby ich komputerów.
8. Konta bez postów będą kasowane.
9 . Zmiennej pokazującej nazwę zalogowanego użytkownika mogą używać tylko członkowie grup VIP, Moderatorzy i Administratorzy.
IV. SYSTEM KAR
1. Użytkownik łąmiący regulamin zostanie upomniany przez
moderatora.
2. Jeśli upomnienie moderatora nie odniesie skutku, użytkownik
otrzyma ostrzeżenie administratora.
3. Drugie ostrzeżenie administratora równoznaczne jest z tymczasowym
banem, czyli zablokowaniem dostępu do konta.
4. Po wyłączeniu bana następuje miesiąc okresu warunkowego. W tym
czasie pierwsze ostrzeżenie administratora równoznaczne będzie z
usunięciem konta.
5. Po zakończeniu okresu warunkowego użytkownik jest w pełni
zrehabilitowany.
6. W szczególnych sytuacjach mogą zostać podjęte nadzwyczajne środki.
V. MODERATOR
1. Zadaniem moderatorów jest pilnowanie porządku.
2. Moderator ma prawo:
a) usuwać wiadomości
b) przenosić wątki
c) edytować wiadomości
d) blokować wątki (z podaniem przyczyny)
pod warunkiem, że jest to umotywowane w niniejszym regulaminie.
3. W razie dodania swojego tekstu do cudzej wiadomości, moderator ma
obowiązek zaznaczyć w treści, że tekst pochodzi od niego.
VI. ADMINISTRATOR
1. Administrator nadzoruje działanie forum, w tym pracę moderatorów.
2. Administrator nie musi podawać przyczyn swoich działań.
3. Decyzje administratora są ostateczne.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
|