Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
shagi Administrator
|
Wysłany:
Czw 21:39, 06 Wrz 2007 |
|
|
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 381 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szymbark
|
Od początku tygodnia każdy może bezpłatnie skontaktować się z jaworznickimi urzędnikami przez komunikator Skype. Wystarczy tylko mieć komputer, dostęp do Internetu i mikrofon. Wybierając w Skypie użytkownika o nazwie um.jaworzno połączymy się z centralą telefoniczną Urzędu Miasta, która przekieruje nas do wybranego pracownika magistratu.
Dodatkowo UM Jaworzno rozsyłać będzie bezpłatnie SMS-y z najważniejszymi wydarzeniami. Co ciekawe komunikaty rozsyłane za pomocą telefonów komórkowych to nie nowość dla jaworznickiego magistratu. Od ponad roku każdy, kto wyrabia bądź wymienia dowód osobisty czy dowód rejestracyjny, może we wniosku (podając numer swojego telefonu komórkowego) zażyczyć sobie powiadomienia w formie SMS o możliwości odbioru dokumentu, gdy ten będzie już gotowy. Od początku kwietnia 2006 do końca lipca 2007 skorzystało z niej blisko 9,5 tysiąca osób.
(ź)Urząd Miasta Jaworzna - serwis informacyjny
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
shagi Administrator
|
Wysłany:
Śro 20:29, 19 Wrz 2007 |
|
|
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 381 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szymbark
|
Od 18 września 2007 r. do 15 października 2007 r. użytkownicy Simplus posiadający taryfę Easy lub Team7 mogą aktywować pakiet zawierający 100 minut do wykorzystania w sieci Plus - "Pakiet 100 minut w sieci".
Warunkiem aktywacji pakietu jest staż w Simplus przekraczający 180 dni. Na wykorzystanie pakietu Użytkownicy mają 30 dni.
AKTYWACJA PAKIETU
Aby aktywować Pakiet użytkownik musi wpisać w swoim telefonie krótki kod: *121*11*06# i wcisnąć przycisk „zadzwoń”
W okresie trwania Promocji Użytkownik może aktywować tylko jeden Pakiet.
OPŁATA AKTYWACYJNA
Opłata za aktywację pakietu wynosi 10 zł (z VAT).
Aktywacja Pakietu na koncie użytkownika zostanie potwierdzona SMS-em w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia Użytkownika. Aby aktywować usługę
Użytkownik musi być w okresie ważności konta dla usług i połączeń wychodzących oraz posiadać na koncie środki w wysokości co najmniej 10 zł.
SPRAWDZENIE PAKIETU
Użytkownik może w dowolnej chwili sprawdzić za pomocą krótkiego kodu: *121# liczbę pozostałych minut w ramach aktywowanego Pakietu oraz termin, do którego może wykorzystać aktywowany Pakiet.
„Pakiet 100 minut w sieci” – regulamin promocji
Opis promocji:
1. Promocja "Pakiet 100 minut w sieci” („Promocja”) jest organizowana przez Polkomtel S.A. i obejmuje Użytkowników , którzy korzystają z taryfy Easy i Team 7 („Użytkownicy”).
2. Czas trwania Promocji: od 18.09.2007 r. do 15.10.2007 r.
3. W ramach Promocji Użytkownik może aktywować pakiet zawierający 100 minut krajowych połączeń głosowych do wykorzystania w sieci Plus („Pakiet”).
4. W ramach Promocji opłata za jeden Pakiet wynosi 10 zł (z VAT). Opłata pobierana jest z konta Użytkownika z chwilą aktywowania Pakietu.
Opis aktywacji:
5. Pakiet mogą aktywować Użytkownicy, którzy spełnią łącznie następujące warunki:
a. posiadają dodatnią wartość swojego konta (minimum 10 zł z VAT);
b. aktywują Pakiet na swoim koncie zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 6 niniejszego Regulaminu;
c. znajdują się w okresie ważności dla usług i połączeń wychodzących;
d. korzystają z oferty Simplus minimum 180 dni .
6. Aktywacja przez Użytkownika Pakietu odbywa się według następujących zasad („Aktywacja Pakietu”):
a. aby Aktywować Pakiet Użytkownik musi wpisać w swoim telefonie krótki kod: *121*11*06# i wcisnąć przycisk „zadzwoń”;
b. z zastrzeżeniem pkt. 4 niniejszego Regulaminu, Aktywacja Pakietu nie jest obciążona dodatkowa opłatą;
c. Aktywacja Pakietu na koncie Użytkownika ma miejsce najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przez Polkomtel S.A. krótkiego kodu, o którym mowa w pkt. a) powyżej;
d. Użytkownik zostanie powiadomiony zwrotną wiadomością SMS o Aktywacji Pakietu na jego koncie;
e. datą Aktywacji Pakietu jest dzień, w którym Użytkownik otrzymał od Polkomtel S.A. zwrotną wiadomość SMS potwierdzającą Aktywację Pakietu na jego koncie;
f. w okresie trwania Promocji Użytkownik na swoim koncie może uruchomić tylko jeden Pakiet.
Zasady korzystania:
7. Zasady korzystania z aktywowanego Pakietu:
a. Pakiet może być wykorzystany przez Użytkownika tylko w ciągu kolejnych 30 dni (720 godzin) od momentu Aktywacji Pakietu;
b. Pakiet może być wykorzystany tylko, gdy konto Użytkownika znajduje się w okresie ważności dla usług i połączeń wychodzących;
c. po upływie 30 dni od dnia Aktywacji Pakietu lub po zmianie posiadanej taryfy na taryfę Simplus niewykorzystane minuty w ramach Pakietu przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Użytkownikowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty z Pakietu;
d. Użytkownik ma możliwość sprawdzenia za pomocą krótkiego kodu: *121# liczby pozostałych minut w ramach aktywowanego na swoim koncie Pakietu oraz termin, do którego może wykorzystać aktywowany Pakiet;
e. Promocja nie dotyczy połączeń wykonywanych w roamingu;
f. minuty wliczone w Pakiet rozliczane są z dokładnością do 1 sekundy;
g. po wykorzystaniu minut wliczonych w Pakiet, opłaty za połączenia wykonywane przez Użytkownika naliczane są zgodnie z Cennikiem;
h. w przypadku, gdy w trakcie trwania połączenia głosowego nastąpi przekroczenie limitu minut dostępnych w ramach aktywnego Pakietu opłaty za pozostałą część połączenia zostaną naliczone zgodnie z Cennikiem, nawet jeżeli Użytkownik korzysta z usługi Swojaki, pakietu Easy Gadka lub pakietu minut w ramach promocji Premia Non Stop. Skorzystanie z w/w usługi lub pakietów będzie możliwe dopiero przy następnym połączeniu głosowym;
8. W przypadku, gdy Użytkownik korzysta jednocześnie z Pakietu oraz z innych usług i promocji dostępnych w taryfie Easy lub Team 7 stosuje się następujące zasady rozliczeń:
a. połączenia głosowe wykonywane na numer będący numerem ustawionym w ramach usługi Swojaki powodują w pierwszej kolejności zmniejszenie limitu minut dostępnych w Pakiecie;
b. połączenia głosowe wykonywane na numery w sieci Plus przez Użytkownika, który posiada aktywny pakiet Easy Gadka lub pakiet minut w ramach promocji Premia Non Stop powodują w pierwszej kolejności zmniejszanie się limitu minut dostępnych w Pakiecie;
9. Zasady naliczania opłat za połączenia wykonane przez Użytkownika korzystającego z Pakietu są następujące:
a. opłaty za połączenia głosowe inicjowane przez Użytkownika korzystającego z Pakietu naliczane są zgodnie ze stawką za połączenia krajowe (odpowiednio do wykorzystywanej przez Użytkownika taryfy: Easy lub Team 7;
b. zwrot pobranych opłat nastąpi w formie zasilenia konta Użytkownika wg następujących zasad:
i. w momencie, kiedy wysokość pobranych opłat za inicjowane przez Użytkownika połączenia głosowe wykonane w ramach Pakietu osiągnie lub przekroczy 1 PLN w przypadku taryfy Easy lub 2,44 PLN w przypadku taryfy Team7, konto Użytkownika zostanie zasilone o wartość należnej kwoty;
ii. jeżeli stan konta Użytkownika wynosi 1 PLN lub jest niższy, zasilenie konta o wartość należnej kwoty może następować po każdym połączeniu wykonanym w ramach Pakietu;
iii. jeżeli w ciągu 5 dni suma opłat za inicjowane przez Użytkownika połączenia głosowe wykonane w ramach Pakietu jest niższa od 1 PLN przypadku taryfy Easy lub od 2,44 PLN w przypadku taryfy Team7, konto Użytkownika zostaje zasilone o wartość należnej kwoty najpóźniej po 5 dniach od wykonania pierwszego z tych połączeń głosowych;
c. naliczanie opłat i późniejszy zwrot pobranych opłat za inicjowane przez Użytkownika połączenia głosowe wykonane w ramach Pakietu, według zasad określonych w lit. a i b, nie dotyczy Użytkowników korzystających z usługi „Dostępny limit Krótkim Kodem”, w której naliczanie opłat za połączenia głosowe odbywa się w czasie rzeczywistym.
10. Aktywacja Pakietu zgodnie z pkt. 6 oznacza, że Użytkownik zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i że ją akceptuje.
Informacje dodatkowe:
11. Polkomtel S.A. zastrzega możliwość zmiany niniejszego Regulaminu lub wcześniejszego zakończenia Promocji. Informacja o zmianie Regulaminu lub zakończeniu promocji zostanie podana przez Polkomtel S.A. do wiadomości na stronie internetowej [link widoczny dla zalogowanych]
12. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A dla Użytkowników.
13. Niniejszy Regulamin dostępny jest na witrynie internetowej pod adresem [link widoczny dla zalogowanych] oraz w siedzibie spółki Polkomtel S.A.
Źródło: Plus
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
shagi Administrator
|
Wysłany:
Pon 22:45, 14 Kwi 2008 |
|
|
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 381 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szymbark
|
Urząd Komunikacji Elektronicznej przedstawił analizę zmian cen na rynku telefonii komórkowej. Celem analizy jest przedstawienie zmian cen podstawowych usług telefonii ruchomej w latach 2005-2007, dla różnych profili klientów sieci krajowych operatorów oraz porównanie oferowanych przez nich cen z cenami operatorów innych krajów Unii Europejskiej.
Analiza przeprowadzona została na poziomie krajowym oraz międzynarodowym.
Na poziomie krajowym przedstawione zostały ceny usług oferowane przez krajowych operatorów telefonii ruchomej w ujęciu średnich cen usług połączeń głosowych, wiadomości SMS, MMS oraz transmisji danych, dla klientów abonamentowych indywidualnych, klientów abonamentowych biznesowych oraz klientów usług przedpłaconych.
Na poziomie międzynarodowym przedstawione zostały ceny koszyków usług dla klientów abonamentowych, klientów usług przedpłaconych oraz abonamentowych i usług przedpłaconych łącznie. Porównane zostały ceny koszyków dla Polski oraz wybranych 18 krajów Unii Europejskiej.
Średnie ceny usług telefonii ruchomej oferowanych przez krajowych operatorów telefonii ruchomej charakteryzowały się zdecydowanym spadkiem na przestrzeni lat 2005-2007.
W zakresie cen oferowanych przez polskich operatorów w porównaniu z operatorami innych krajów Unii Europejskiej, Polska odnotowała jeden z najwyższych spadków cen w latach 2005-2007 w przypadku koszyka usług post-paid (36%) oraz post-paid i pre-paid łącznie (36%). Dzięki temu koszyki usług dla Polski zajęły odpowiednio 2 dla post-paid oraz 3 dla post-paid i pre-paid łącznie, miejsce w zestawieniach dynamiki spadku cen wybranych 19 krajów Unii Europejskiej.
W przypadku koszyka usług pre-paid spadek cen wyniósł 10%, a Polska, zajęła 15 pozycję w zestawieniu wybranych 19 krajów Unii Europejskiej.
Według UKE, w 2007 roku abonenci płacili miesięcznie za użytkowanie telefonu komórkowego średnio 90,7 PLN, użytkownicy ofert typu mix 48,9 PLN, z kolei użytkownicy ofert przedpłaconych 50,6 PLN. W przypadku zważenia średnich miesięcznych opłat w 2007 roku liczbą użytkowników poszczególnych grup usług celem wyliczenia średniej miesięcznej opłaty ponoszonej przez ogół respondentów, okazuje się, iż jest ona na poziomie ok. 71,04 PLN.
Źródło: UKE
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
|